طراحی سایت های فروشگاه

 

طراحی سایت های فروشگاه با توجه ه مخاطبان هدف این نوع از فروشگاه ها باید انجام گیرد.

سایت فروشگاهی از جمله پرطرفدارترین سایت های اینترنتی می باشد که امکان ارائه ی محصولات به کاربران در آن فراهم می شود . در سایت های فروشگاهی علاوه بر امکان فروش آنلاین ، امکان فروش غیر مستقیم محصولات نیز وجود دارد که بخصوص در محصولاتی با قیمت های بسیار متغیر و یا محصولات صنعتی ، بهترین گزینه می باشد.

فاکتور های طراحی سایت فروشگاهی : 

طراحی سایت فروشگاهی دارای فاکتور های مهمی می باشد که کافه سئو توجه ویژه ای به این فاکتور ها داشته است . این فاکتورها با رعایت تمام اصول استاندارد در طراحی سایت و تجربه ی طولانی کافه سئو در طراح سایت های فروشگاهی ارائه میشود که تاثیر بسیاری در بهبود عملکرد فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت.

ریسپانسیو بودن سایت : 

افزایش استفاده از اینترنت در گوشی های موبایلی ، سبب افزایش ورودی بسیاری از سایت ها از طریق گوشی های موبایل شده است. ریسپانسیو بودن سایت به معنای نمایش صحیح قالب سایت به کاربرانی می باشد که با دیوایس های مختلف وارد سایت می شوند. یعنی سایتی که در نمایشگرهای دستکتاپ به درستی نمایش داده میشود ، باید در نمایشگرهای تبلت و گوشی های موبایل نیز به درستی نمایش داده شود.

کافه سئو تمامی وبسایت های فروشگاهی تولیدی خود را به صورت ریسپانسیو تولید میکند و تمامی موارد ریسپانسیو بودن وبسایت و صفحات محصول و … را در نظر میگیرد .

رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت : 

در طراحی و کد نویسی قالب وبسایت ، تمامی موارد مرتبط با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، شامل تگ سازی ها ، نمایش صحیح المان های مختلف و … رعایت می شود. بدین ترتیب شما یک فروشگاه کاملا بهینه سازی شده را در اختیار خواهید داشت که تمامی استاندارد های موجود در موتورهای جستجو بخصوص Google در آن رعایت شده است.

این بهینه سازی در تمامی صفحات شامل صفحه اصلی ، برگه ها ، بلاگ ها و صفحه ی محصول رعایت شده است و در صورت نیاز کاربر می تواند آنها را تغییر داد .

سرعت بهینه سایت : 

کد نویسی سبک وبسایت های فروشگاهی توسط کافه سئو، سبب کاهش قابل ملاحظه ی سرعت بارگذاری وبسایت شما خواهد شد. این مورد به صورت مستقیم سبب تاثیرگذاری بر رتبه ی سایت در موتورهای جستجو نیز خواهد شد. از سویی دیگر سرعت بارگزاری بالا می تواند سبب افزایش رضایت کاربر از گشت و گذار در وبسایت شما نیز شود.

امکانات قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی : 

با توجه به نیاز های کاربر ، امکانات مختلفی در وبسایت های فروشگاهی قابل ارائه می باشد. از جمله ی این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تولید صفحه اصلی سایت کاملا مطابق با نیاز کاربر
  • امکان تولید صفحات محصول اختصاصی
  • امکان تولید برگه های مرتبط با نیاز کاربران شامل : مقررات خرید محصول ، مقررات برگشت محصول و …
  • امکان تولید اختصاصی صفحه آموزش خرید از وبسایت
  • امکان اختصاصی سازی صفحه  ی خرید ، سبد خرید و …
  • امکان اختصاصی سازی صفحه ی کاربری
  • امکان خرید بدون نیاز به ثبتنام در سایت
  • امکان شخصی سازی هزینه های ارسال با توجه به شرایط مختلف شهر ، وزن و …
  • امکان فراهم کردن شرایط پیگیری محصول و …

علاوه بر موارد اشاره شده ، امکان ارائه ی امکانات اختصاصی دیگر نیز برای کارفرما مهیا می باشد که بدین منظور می توانید در زمان سفارش با ما در میان بگذارید .

امنیت سایت : 

امنیت سایت های فروشگاهی، با توجه به امکان خرید مستقیم کاربر از درگاه های بانکی ، اهمیت بسیار بالایی دارد. از این رو کافه سئو توجه ویژه ای به امنیت سایت های فروشگاهی دارد . اعمال انجام شده در این حوزه شامل موارد زیر می باشد :

  • نصب و فعال سازی SSL معتبر به منظور افزایش امنیت خرید های اینترنتی
  • افزایش امنیت صفحات کاربری
  • افزایش امنیت با توجه به کدنویسی استاندارد
  • جلوگیری از نفوذ رباتهای با بلاک کردن اتوماتیک IP به صورت تماما هوشمند

امکان تعریف درگاه های بانکی : 

کافه سئو راهنمایی کاملی به منظور ایجاد ارتباط بین سایت با درگاه های بانکی برای کاربران ارائه خواهد داد. بدین ترتیب بدون اینکه آشنایی با این موارد داشته باشید ، میتوانید سیستم های پرداخت مختلف را در وبسایت راه اندازی کرده و پرداخت ها را به صورت تماما اتوماتیک مدیریت کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاه : 

مقدار هزینه ی طراحی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی ، بسته به نیاز های کاربر و امکاناتی که مدنظر دارد متفاوت می باشد. در طراحی سایت حداکثر تلاش به منظور رعایت استاندارد ها و بروز بودن متدهای طراحی در نظر گرفته می شود . سعی میشود که هزینه های امکانات مختلف ، کمترین مقدار ممکنه قرار داده شود تا کاربر با خیالی راحت اقدام به سفارش محصول مد نظر خود کند.

کافه سئو به منظور حمایت از کسب و کار های خانگی ، تخفیف ویژه ای به این نوع از کسب و کارها ارائه میدهد که به منظور اطلاع از آن می توانید با ما در تماس باشید …

مدت زمان ارائه ی پروژه راه اندازی سایت : 

برای تعیین زمان اماده سازی وبسایت، فاکتورهای مختلفی همچون امکانات مدنظر کارفرما ، صفحات مختلف مدنظر و … تاثیر گذار می باشد. در زمان سفارش پروژه ، پس از دریافت دیتاهای کارفرما ، مدت زمان تقریبی تحویل که به طور میانگین کمتر از یک ماه می باشد، ارائه خواهد شد.

پشتیبانی : 

پشتیبانی به منظور رفع تمامی مشکلات قالب و همینطور سایت می باشد که در زمان ارائه ی درخواست پروژه شرایط آن ارائه خواهد شد .

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.